CRO-marketeer

Solliciteer nu

CRO-marketeer

Ben jij een resultaatgerichte marketeer met diepgaande interesse voor conversie-optimalisatie? Wil je de uitdaging aan gaan om de online prestaties van onze klanten te verbeteren en de gebruikerservaring te optimaliseren? Dan zijn wij op zoek naar jou!


📍 Hardenberg     🕒 32 - 40 uur   

Full-time / Part-time · Hardenberg

Hey CRO-marketeer!

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste CRO-marketeer die samen met onze klanten geweldige resultaten wil behalen. We zoeken iemand die in ons jonge en dynamische team past en met dit team de resultaten van onze klanten naar een ongekende hoogten brengt!

Als CRO-marketeer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van effectieve conversie-optimalisatie strategieën voor verschillende klanten. Je werkt nauw samen met collega’s om de online prestaties van onze klanten te verbeteren door voortdurend te analyseren, testen en optimaliseren. Samen streven we ernaar de gebruikerservaring te verfijnen, de conversieratio's te verhogen en de algehele digitale impact van onze klanten te maximaliseren.

Ben jij degene die graag uitdagingen aangaat, data vertaalt naar waardevolle inzichten en gedreven is om de online prestaties van klanten naar nieuwe hoogten te tillen? Dan willen we jou in ons team!

We zoeken iemand met minimaal 2 jaar werkervaring op het gebied van CRO en minimaal HBO werk- en denkniveau. 

Wat heb jij in huis?

  • Je neemt graag het initiatief, zowel intern met nieuwe ideeën, als extern naar klanten toe.

  • Jij hebt al een aantal jaar ervaring met online marketing en je hebt zin in een nieuwe uitdaging met veelzijdigheid en verantwoordelijkheid over je eigen klanten.

  • Je hebt aantoonbare ervaring met CRO.

  • Een proactieve houding, bereidheid om nieuwe trends en technologieën te verkennen en een continue drang naar verbetering en innovatie.

  • Het vermogen om complexe ideeën en resultaten op een duidelijke en overtuigende manier te communiceren, zowel intern met het team als extern met klanten.

  • Een sterke focus op meetbare resultaten en het vermogen om strategieën aan te passen op basis van gegevens en prestaties.

  • Het vermogen om innovatieve oplossingen te bedenken en nieuwe benaderingen te proberen om de gebruikerservaring te verbeteren en conversies te verhogen.

  • Kennis van CRO-tools, webanalyse platformen en A/B-testtools.

Hoe ziet een werkdag er uit?

08.00 - 09.00
Je werkdag start. Zodra je binnen bent, installeer je je plek, neemt wat te drinken en werkt je mail bij. Om 9.15 begint de stand-up van het Data & CRO team. Jullie bespreken de belangrijkste werkzaamheden en eventuele obstakels zodat je daarna je werkdag met een vliegende start kan vervolgen.

09.15
Je werkt samen met een collega aan een groot CRO-project voor een klant. Jullie bepalen samen de strategie en jij bent verantwoordelijk voor het uitvoeren ervan. Je bent de spin in het web van het traject. Je overlegt met developers, je collega's en de klant hoe jullie de strategie het beste aan kunnen vliegen en vervolgens start je met een aantal werkzaamheden. Je analyseert de website(s) en signaleert kansen op het gebied van CRO.

11.30
Vanmiddag staat er een afspraak gepland met een klant. Je beheert namelijk een eigen klantportfolio waarvoor jij de CRO-resultaten rapporteert richting de klant en terugkoppeling geeft richting het team. Je bereidt de afspraak voor en draagt pro-actief een aantal ideeën en optimalisaties aan zodat het organische rendement stijgt.

12.30

Rond half 1 is het tijd voor lunch! We gaan met z’n allen naar ons restaurant. De lunch wordt volledig vergoed en is voorzien van allerlei verse producten: vers brood, crackers, zoet en hartig beleg, gezonde salades, verse soep en drinken. Op vrijdag hebben we vaak een special, denk aan een luxe belegd broodje of een broodje bal ;).

13.00
Na de lunch wordt er vaak een potje FIFA gespeeld in de bar of worden er lekkere koffie specials gemaakt zodat je de middag weer kan knallen!

13.30
De receptie belt: je afspraak is er. Je haalt de klant op uit de lobby en biedt drinken aan. Samen met de klant loop je door de presentatie heen en neemt hem/haar mee in jouw advies.

14.30
De afspraak is goed verlopen en de klant heeft akkoord gegeven op het advies dat jij hebt aangedragen. Na de meeting som je kort op wat er besproken is zodat je daar de komende weken mee aan de slag kan. Er zijn daarnaast ook een paar punten die opgepakt moeten worden door de webbouwer, dus je schakelt met een van onze partners om te bespreken hoe zij dit voor deze klant kunnen oppakken.

15.00
In de middag vindt er een heads-up plaats met het Data & CRO team. Omdat je op de hoogte bent van de laatste CRO-trends en ontwikkelingen, neem je het woord en overtuig je collega's om een nieuwe ontwikkeling te integreren in onze dienstverlening.

16.00
Aan het eind van de dag werk je nog eens je mailbox bij zodat je de dag goed af kan sluiten. Afhankelijk van hoe laat je bent begonnen, sluit je rond half 5 tot half 6 af en zit je werkdag er alweer op.

16.30
Op vrijdagmiddag vindt er rond half 5 altijd een gezellige vrijdagmiddagborrel plaats in de bar! Je week zit er alweer op en het is tijd voor weekend.

Wat bieden wij?

  • Een open, eerlijk en informeel team van 24 collega's waaraan je alles kunt vragen.

  • Een marktconform salaris.
  • Een werkweek van 32, 36 of 40 uur.
  • Een persoonlijk ontwikkelingsplan op basis van een T-shape.
  • Eigen macbook (ook voor privé gebruik).
  • Mogelijkheid om thuis óf om vanaf een andere locatie te werken (incl. thuiswerkvergoeding).
  • Élke dag gratis lunch in ons bedrijfsrestaurant.
  • Luxe pensioensregeling.
  • Uitzicht vanaf de derde verdieping over Hardenberg, met op de vierde etage een eigen gym en een bar.
  • Een uitermate gezellige vrijdagmiddagborrel.
  • Veel gezelligheid en leuke uitjes.

Solliciteer nu

Klinkt dit als jouw droombaan? Stuur dan je CV en/of een motivatiebrief via onderstaande button. En twijfel je? Neem dan gerust contact met Marije op zodat ze je meer kan vertellen, want wij staan altijd open voor leergierige talenten! 

Onze collega's aan het woord over Bureau Strak